Bouwjaar | 06-10-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 313.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-SJT-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.359 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 313.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-SJT-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.359 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HO Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thijssenweg 14A |
Postcode | 4927 PC |
Plaats | Hooge Zwaluwe |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31665608 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovalk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 181 x 166 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn altijd op afspraak geopend
Ook s avonds en in het weekend
Bel 06-31665608 voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Compass | Bluf-SUV
Jeep is welhaast synoniem met terreinwagen. Echter, gaandeweg zijn terreinwagens SUV's geworden. Het stoere uiterlijk is gebleven, maar bij het Sports Utility Vehcile heeft terreinwaardigheid plaats gemaakt voor luxe en gemak. De Jeep Compass is voortaan zelfs leverbaar met een mild-hybrid aandrijflijn. Hoe avontuurlijk is deze middelgrote SUV?
De Jeep Compass is een middelgrote SUV met een originele vormgeving. De uitrusting, ruimte en rijeigenschappen deugen. De 1.5 e-Hybrid is echter te licht en levert matige prestaties.
Plus
- originele vormgeving
- voelt groot en machtig
Min
- matige prestaties
- merkbaar schakelen
Conclusie
Is de Jeep Compass 1.5T e-Hybrid even avontuurlijk als het uiterlijk en het imago van het merk beloven? Helaas niet. De nieuwe basismotor is te licht met als resultaat matige prestaties, te weinig souplesse en een houterig schakelende automaat. Het verbruik is niet meer dan redelijk.
Op alle andere gebieden deugt de Compass. De ruimte, uitrusting en rijeigenschappen zijn goed. De vormgeving en de vele hints naar het verleden van Jeep maken de Compass echt anders dan andere SUV's. Kies daarom liever een andere motor, want met de mild hybrid is de Compass een pure bluf=SUV.