Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.427 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-128-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.427 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-128-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Oorschot B.V. |
Contactpersoon | Dhr. van Oorschot |
Adres | Pergolesilaan 6 |
Postcode | 4614 VV |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 230600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanoorschot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 182 x 164 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.916 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Hele stoere van 2e eigenaar ingeruilde Jeep Compass in de "Longitude" uitvoering. Voorzien van zoals Cruise Control, bluetooth telefoon koppeling, DAB+ radio met Multi media aansluitingen, Navigatie systeem met touchscreen bedieningspaneel, Airco installatie links en rechts gescheiden, rondom elektrische ramen, Achteruitrij camera inclusief en achter parkeersensoren, stoelen in half leder en stof super mooi. Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK Keuring, een afleveringsbeurt volgens de fabrieksvoorschriften en uiteraard de BOVAG Garantie. Wij rekenen hiervoor GEEN afleveringskosten! ! Hebben wij U nieuwsgierig gemaakt ? Kom gerust eens kijken in onze showroom de koffie staat altijd voor U klaar.. of bel ons op het nummer 0164-230600 Het inruilen van U huidige auto, of een passende financiering behoort tot de mogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Compass | Bluf-SUV
Jeep is welhaast synoniem met terreinwagen. Echter, gaandeweg zijn terreinwagens SUV's geworden. Het stoere uiterlijk is gebleven, maar bij het Sports Utility Vehcile heeft terreinwaardigheid plaats gemaakt voor luxe en gemak. De Jeep Compass is voortaan zelfs leverbaar met een mild-hybrid aandrijflijn. Hoe avontuurlijk is deze middelgrote SUV?
De Jeep Compass is een middelgrote SUV met een originele vormgeving. De uitrusting, ruimte en rijeigenschappen deugen. De 1.5 e-Hybrid is echter te licht en levert matige prestaties.
Plus
- originele vormgeving
- voelt groot en machtig
Min
- matige prestaties
- merkbaar schakelen
Conclusie
Is de Jeep Compass 1.5T e-Hybrid even avontuurlijk als het uiterlijk en het imago van het merk beloven? Helaas niet. De nieuwe basismotor is te licht met als resultaat matige prestaties, te weinig souplesse en een houterig schakelende automaat. Het verbruik is niet meer dan redelijk.
Op alle andere gebieden deugt de Compass. De ruimte, uitrusting en rijeigenschappen zijn goed. De vormgeving en de vele hints naar het verleden van Jeep maken de Compass echt anders dan andere SUV's. Kies daarom liever een andere motor, want met de mild hybrid is de Compass een pure bluf=SUV.