Bouwjaar | 03-01-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.152 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-DV-PD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 203 kW (276 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2000 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.152 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-DV-PD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 203 kW (276 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Laurens Strik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klokkengietersstraat 17 |
Postcode | 5735 EH |
Plaats | Aarle-Rixtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11871111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stricksclassics.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 2.195 kg
Max. trekgewicht: 1.850 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 299 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,46 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik in de stad: 17,58 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,51 l/100km (1 op 10,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
In opdracht van een klant verkopen wij deze werkelijk waar zo goed als nieuwe Jaguar S-Type 4.2 V8 uitgevoerd in de mooie Platinum metaalkleur buiten en Cashmere/Sable leer van binnen. Deze combinatie maakt het tot een tijdloze Klassieker.
Aan alles is bij deze auto te zien dat de vorige eigenaars de auto koesterde en echte liefhebbers waren.
De eerste jaren tot ongeveer 2007 is het onderhoud bij de officiële Jaguar dealer gedaan, en daarna door de Jaguar specialist Exco in Veldhoven.
Deze S-Type vertoont nauwelijks dat de auto al weer 24 jaar oud is. Zowel van binnen als van buiten is deze auto in een bijna nieuwstaat. Natuurlijk zie je binnen dat het leer wat leven in zich heeft. De carrosserie vertoont niet of nauwelijks beschadigingen en of krassen. Bent u op zoek naar een Jaguar met potentie dan is dit een hele goede optie. Deze S-Type heeft netjes altijd zijn onderhoud gehad en rijdt, remt en schakelt zoals je mag verwachten.
Nu de dagen weer wat zonniger worden is dit de ideale auto om met het opendak lekker te gaan toeren met op de achtergrond de prettige V8 die zijn werk tadeloos doet.
Mocht uw interesse gewekt zijn dan stel ik voor dat u een afspraak maakt om de auto te komen bekijken en eventueel proef te rijden.
Wij werken alleen op afspraak.
Strick`s Classics
0611871111
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar S-TYPE | Diesel voor fijnproevers
De Jaguar S-TYPE is al sinds 1998 op de markt. Waarom dan nu pas een test? Omdat de auto recentelijk een facelift heeft ondergaan én omdat het leveringsprogramma sinds kort is uitgebreid met een dieselmotor. Dat is niet alleen een goede aanleiding om de S-TYPE alsnog te testen, het bewijst ook dat de auto veel eerder gereden had moeten worden.
De Jaguar S-TYPE is er nu ook met dieselmotor. Het royale vermogen en de unieke combinatie van comfort en sportiviteit zorgen ervoor dat de S-TYPE 2.7D een volbloed Jaguar is en blijft.
Plus
- Zeer snel, redelijk zuinig
- UIterst comfortabel
- Nobele afkomst / onderscheidend vermogen
Min
- Ouderwetse automaat
- Navigatiesysteem heeft geen TMC
- Zachte onderstel vraagt enige gewenning
Conclusie
In een tijd waarin alleen de grote massa nog wordt bediend, was het een eer en een genoegen met de eigenwijze Jaguar S-TYPE 2.7D te mogen rijden. Het Britse merk vaart nog steeds een eigen koers en doet dat met de S-TYPE duidelijker dan ooit. Dat heeft als gevolg dat de S-TYPE precies in de smaak valt of juist helemaal niet.
Deze auto is voor wie mechanica verkiest boven elektronica. Dit is geen Cola maar Cognac. Wie zich daar prettig bij voelt heeft aan de S-TYPE een auto naar zijn of haar hart. De S-TYPE biedt ook na de facelift comfort als vanouds, maar nu met de laatste stand van de techniek in luxe en veiligheid. Dankzij de dieselmotor is de S-TYPE ook zakelijk gezien verantwoorder dan ooit.