Bouwjaar | 07-09-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-RT-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 3.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-RT-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Oss |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselstraat 21a |
Postcode | 5347 KG |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41750106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeloss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2005 - mrt 2010
Technische informatie
Koppel: 184 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 183 x 173 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.437 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Rijdt en schakelt uitstekend. Altijd Hyundai Dealer onderhouden tot 2023. Distributieriem vervangen bij 239.124 in 12/04/2023. 2 sleutels aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Autohandel Oss is een jong en fris bedrijf dat gevestigd zit aan de Ijsselstraat 21A in Oss.Ons
bedrijf is een RDW erkende autohandel, inkoop en verkoop van gebruikte auto's.
Omdat wij veel onderweg zijn om voor u de juiste occasion te vinden zijn wij alleen op afspraak
geopend.
Voor het bekijken van een occasion kunt u bij ons,terecht op afspraak:
Maandag en dinsdag : 09:30 - 16:00 uur
Woensdag , donderdag en vrijdag: 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:30 - 16:30 uur
Zondag alleen op afspraak
Bel/Whatsapp - 06 41750106
www.autohandeloss.nl
www.facebook.com/autohandeloss
Instagram: autohandeloss
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Tucson | Zwart-wit
Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...
De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.
Plus
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- keuze uit 3 niveaus van elektrificatie
Min
- niet leverbaar als volledig elektrische auto
- stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden
Conclusie
Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.
De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.
Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!