Bouwjaar | 10-02-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-HRV-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.083 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-HRV-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Geldrops Occasion Centrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulst 85h |
Postcode | 5662 TD |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2801752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gocgeldrop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2008 - dec 2010
Technische informatie
Koppel: 141 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 174 x 169 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.223 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De Koreaanse autofabrikanten staan erom bekend dat ze auto's bouwen van geweldige kwaliteit. Deze Hyundai Matrix uit 2009 heeft 163083 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook aluminium dakrailing, dakspoiler, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning.
Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
- Airco
- 4 Electrische ramen
- Distributie riem vevangen bij 111209km
- Brons metalic kleur
- 2x sleutels
- Trekhaak
- Radio/cd speler
- Centrale deurvergrendeling
- Privacy glas
- Nette inruiler
= Bedrijfsinformatie =
Geldrops Occasion Centrum, het adres voor betaalbare occasions.
Openingstijden; Maandag tm Vrijdag van 09.00 tot 17.00 Zaterdag van 09.00 tot 14.00
Buiten de openingstijden telefonisch bereikbaar!!
Kijk voor al onze occasions op GOCGELDROP.NL
Kijk voor meer informatie op onze website of bel 040-2801752. Of mail ons op INFO@GOCGELDROP.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Matrix | Blokje om
De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?
De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.
Plus
- zeer ruim
- uiterst praktisch
Min
- matige prestaties
- te korte zittingen voorstoelen
Conclusie
De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.
De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.
Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.