Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.891 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-024-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.891 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-024-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Happen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Marc van Huet |
Adres | Eindhovenseweg 58 |
Postcode | 5524 AS |
Plaats | Steensel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2524887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhappenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 166 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Dit is echt een buitengewone zakenauto. Elke kilometer voelt een beetje als vakantie. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Laat ze achterin ook maar genieten: deze Hyundai Ix35 is uitgevoerd met een verwarmde achterbank. Verder is de Hyundai uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem en het navigatiesysteem. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.
In de Hyundai Ix35 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.
Lijkt deze Hyundai u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn verhuisd! Sinds 1 januari 2021 zijn wij gevestigd op de Eindhovenseweg 58 te Steensel.
Op onze website www.vanhappenautos.nl ziet u een uitgebreide fotoreportage. Wij bieden u absolute netto bodem prijzen. De auto's krijgen bij binnenkomst een INKOOP-CHECK, zodat niks over het hoofd gezien wordt. De voordelen van Van Happen Auto's op een rijtje: Door directe inkoop van Dealers kunnen wij u ook vaak de onderhouds-historie garanderen. Kilometers (Nationale Auto Pas) en bouwjaren gegarandeerd. Meer dan 30 jaar ervaring in deze branche, dus wij weten waar we over praten. Fantastische service en after-sal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.