Hyundai Ioniq Comfort EVInclusief subsidieCameraNaviBTW

€ 13.900,- incl. BTW

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.116 km
Deuren 5
Kenteken RH-642-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 88 kW (120 pk)

Hyundai Ioniq Comfort EVInclusief subsidieCameraNaviBTW


€ 13.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.116 km
Deuren 5
Kenteken RH-642-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebr. Raaijmakers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Reinierstraat 14
Postcode 4651 RZ
Plaats Steenbergen Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoraaijmakers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2016 - sep 2019

Technische informatie
Koppel: 295 Nm

Aandrijving
Actieradius: 280 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg

Accu
Accu: 28 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 14 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 70 kW, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 11,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Afleverbeurt: De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 07:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:16
Bruikbare accucapaciteit: 26.6 kWh
Ingeschatte actieradius: 196 km
Ingeschat verbruik: 20.03 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 195 km
Actieradius praktijk winter: 162 km
Verbruik praktijk zomer: 15.42 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 18.63 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 18.63 kWh/100km

Let op!! Vraagprijs is na aftrek van € 2.000,- subsidie die in 2024 weer beschikbaar is!!
Originele vraagprijs is dus € 15.900,- en na aankoop kan u subsidie krijgen vanuit overheid van € 2.000,-

Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Hyundai IONIQ kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. We hebben het hier over een auto uit 2018, hij heeft 106116 kilometer op de teller staan. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Terwijl het full map navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie