Bouwjaar | 19-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 98.724 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-734-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 98.724 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-734-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verharen & Wijnen B.V. |
Contactpersoon | A. Verharen |
Adres | de Slof 3 |
Postcode | 5107 RH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 313854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.verharen-wijnen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2016 - okt 2018
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De Koreaanse merken onderscheiden zich door geweldige bouwkwaliteit, uitstekende rijeigenschappen en slimme technologie. Neem bijvoorbeeld deze Hyundai IONIQ uit 2019, die 98724 kilometer op de teller heeft staan. Naar de pomp of aan de lader? Doe maar allebei. Deze Hyundai IONIQ is voorzien van zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor. Ideale combi! Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de rijke uitrusting horen ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Natuurlijk behoren sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Hyundai IONIQ is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Hyundai bovendien hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Proefrit ma
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.