Bouwjaar | 20-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.471 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 37-LX-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.341 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.471 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 37-LX-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.341 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Euro Auto Breda B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eindsestraat 8A |
Postcode | 5105 AC |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34083373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euroautobreda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 380 x 166 x 149 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 976 kg
Laadvermogen: 524 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Euro Auto Breda
Bent u op zoek naar een auto die bij u past? Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van tweedehands auto's en lichte bedrijfswagens.
Kijkt u vast bij onze occasions op onze vernieuwde website en zie welke auto's wij voor u in de aanbieding hebben. U bent ook van harte welkom om bij ons langs te komen om de auto's die uw interesse hebben gewekt, te komen bekijken!
Openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 09.30 -18.00
Zondag uitsluitend op afspraak geopend.
Wij kunnen Auto's tenaamstellen en vrijwaren.
Wij zijn in de avond tot 22.00 telefonisch bereikbaar..
Voor meer informatie mag u ons bellen .0634083373
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Getz | Ruwe bolster, blanke pit
Hyundai had al drie SUV's op het programma. De Terracan is bedoeld voor het zwaarste werk. De Santa Fe is een luxe alleskunner. De Tucson is bedoeld als veelzijdige en relatief compacte SUV. Maar nu komt Hyundai met een bijzondere toevoeging aan het programma: de Getz Cross. In die uitvoering ziet de Getz er minstens zo stoer uit als de familieleden, maar maakt het kleintje van Hyundai dat ook waar?
Wie graag een stoere auto wil rijden, maar geen geld heeft voor een SUV kan terecht bij de Hyundai Getz Cross. Een ruime gezinsauto met de stoere uitstraling van een SUV. Slimme keuze.
Plus
- geslaagde vormgeving
- uitstekende rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- klein dashboardkastje
- forse tildrempel
Conclusie
Na een week testrijden is de conclusie een goednieuwsshow. De Getz Cross is geen SUV, maar slechts een leuk aangeklede hatchback voor een al even leuke prijs. Menigeen gebruikt de extra mogelijkheden van een SUV nooit en kiest de auto alleen om het uiterlijk; dan is een Getz Cross een slimme keuze.
Maar de Getz biedt ongeacht de aankleding meer dan een goede prijs/prestatie verhouding. Alhoewel de auto al sinds 2003 op de markt is (met een facelift in 2005), zijn de wegligging, de besturing, de remmen en de prestaties nog steeds top. Kortom: een kleintje met pit!