Bouwjaar | 15-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-XJ-PH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
€ 2.195,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-XJ-PH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | City Cars Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Konijnenberg 40 |
Postcode | 4825 BD |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28883264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.citycarsbreda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R13
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 146 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 157 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 859 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Als geen ander weten de Koreaanse automerken auto's te bouwen van een geweldige kwaliteit. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers en spiegels in carrosseriekleur en in delen neerklapbare achterbank.
Deze auto heeft airconditioning aan boord. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. En deze auto heeft ook lederen stuur en versnellingspook, centrale portiervergrendeling en bagage afdekhoes als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Hyundai Atos is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Hyundai te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil? Geen enkel probleem. U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.-
-voor een uitgebreide video presentatie kunt u op onze website kijken.-
-City Cars Breda . Ruim 10 jaar het adres voor een goede gebruikte autos. Geen afleverings kosten. Wij zijn aangesloten bij VWE, NAP en RDW.-
-Ook kunnen wij snel en geheel op maat voor u een verzekering samenstellen. Zo gaat u veilig en verzekerd de weg op!.-
City Cars Breda
konijnenberg 40
4825BD Breda
Tel: 06-28883264
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 T/M 18:00
ZATERDAG 10.00 T/M 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.