Honda CR-V 2.0 e:HEV Elegance Automaat 9.000Km // Staat info Roel 0492-588951 roel@vdns-kia.nl

€ 44.945,-

Bouwjaar 24-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.305 km
Deuren 5
Kenteken S-500-FL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Honda CR-V 2.0 e:HEV Elegance Automaat 9.000Km // Staat info Roel 0492-588951 roel@vdns-kia.nl


€ 44.945,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.305 km
Deuren 5
Kenteken S-500-FL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDNS Kia Helmond
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 21D
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 588970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodroomhelmond.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - sep 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 135 kW (184 PK)
Vermogen elektromotor(en): 135 kW (184 PK)
Vermogen brandstofmotor: 107 kW (145 PK)
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 57 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 167 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket: Beurt, Nieuwe APK, Brandstof, Tenaamstellen, Poetsen, 24uurs pechhulp service ( KIA )

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie