Bouwjaar | 15-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GL-604-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 8.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GL-604-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Reijrink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Julianastraat 53 |
Postcode | 5087 BA |
Plaats | Diessen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5041817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoreijrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 177 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.312 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Auto technisch in orde, geldige APK.
Dit afleverpakket bevat: Gratis bandenspanning controle, Gratis technische inspectie, Gratis tenaamstelling, Gratis vloeistofcontrole
Voor € 695,00 wordt de auto voorzien van een grote onderhoudsbeurt, 12 maanden APK, auto poetsen+van binnen reinigen, 1 jaar pechhulp Europa en 6 maanden VETOS garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.