Honda Civic 2.2 CTDi Sport 2e EIG.|NAP|EXPORT

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 483.864 km
Deuren 5
Kenteken 28-SP-VX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.204 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Honda Civic 2.2 CTDi Sport 2e EIG.|NAP|EXPORT


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 483.864 km
Deuren 5
Kenteken 28-SP-VX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.204 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MTR Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Staarten 19
Postcode 5281 PK
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mtrautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.322 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Lichtblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Honda Civic uit 2006 met een 2.2 diesel motor.

De auto rijdt en schakelt goed!

EXPORT!

Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!

Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.

LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.

Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475

Met vriendelijke groet,

MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Civic | Tien voor tien

Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?

Autotest | Honda Civic Tien voor tien

Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • doordachte ergonomie
  • volop ruimte

Min

  • onhandig groot
  • geen hybride of elektrische versie beschikbaar

Conclusie

Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.

Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.

Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.

Deel deze advertentie