Honda Civic 1.3 Hybrid Cruise Control / Stoelverwarming / e Apk / Dealer Onderhouden

€ 7.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-01-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.168 km
Deuren 4
Kenteken 92-HLS-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Honda Civic 1.3 Hybrid Cruise Control / Stoelverwarming / e Apk / Dealer Onderhouden


€ 7.500,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.168 km
Deuren 4
Kenteken 92-HLS-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam S&I Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogstraat 14A
Postcode 5352 LC
Plaats Deursen-Dennenburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38122482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.snimotors.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten.

SNI Motors is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.

Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.

Koffie staat altijd voor u klaar.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Civic | Tien voor tien

Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?

Autotest | Honda Civic Tien voor tien

Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • doordachte ergonomie
  • volop ruimte

Min

  • onhandig groot
  • geen hybride of elektrische versie beschikbaar

Conclusie

Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.

Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.

Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.

Deel deze advertentie