Bouwjaar | 16-04-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 413.282 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-LR-TN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.354 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 413.282 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-LR-TN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.354 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kayallah |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | spaarpot 103a |
Postcode | 5667 KW |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20764594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kayallah.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Alleen Onderdelen verkopen
Honda Accord Tourer 2.4i Type-S Onderdelen
- Kenteken: 48-LR-TN
- Merk: Honda
- Model: Accord Tourer
- APK tot: 04-08-2024
- Tellerstand: 413282 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 2354 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K24A3
- Vermogen: 140 kW / 191pk
- Ledig gewicht: 1512 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 10 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 475 cm
- Hoogte: 1470 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Extra getint glas achter
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Xenon koplampen
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Verstelbare stuurkolom
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
Kayallah
spaarpot 103a
5667KW Geldrop
+31620764594
kayallah@hotmail.com
www.kayallah.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Accord | Hooggespannen verwachtingen
Kijk eens naar het gezicht van de bestuurder van een Honda Accord. Tien tegen één dat er een brede grijns op staat. Dat komt doordat de Accord bij introductie in 2003 zo vooruitstrevend was, dat hij op veel punten de top in z'n segment vormde. Nu is het tijd voor een geheel nieuwe Accord. Weet de auto opnieuw alle verwachtingen te overtreffen?
De nieuwe Honda Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Plus
- sublieme 2.0 iVTEC motor
- moderne techniek
- prettige stoelen
Min
- matig weggedrag in extreme situaties
- minder vooruitstrevend dan de voorganger
Conclusie
Weet de nieuwe Honda Accord de hooggespannen verwachtingen waar te maken? Is de auto nog beter dan de voorganger en zo spannend als de prototypes deden vermoeden? Helaas niet. De nieuwe Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Het sterkste punt is de 2.0 liter benzinemotor die dankzij iVTEC-techniek prima presteert en uitzonderlijk zuinig omspringt met brandstof. Dankzij vooruitstrevende elektronica worden ongelukken effectief voorkomen, alhoewel een betere wegligging nog zinvoller zou zijn. De uitrusting is modern en compleet. Daarnaast weet de nieuwe Accord zich te onderscheiden met de moderne vormgeving.