Ford Transit Connect 1.5 EcoBlue - EURO 6 - Airco - Cruise - ¤ 7.950,- Excl.
€ 7.950,- excl. BTW
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 208.221 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 208.221 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mazeland Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 2008 |
Postcode | 5692 BA |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 474267 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mazeland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mei 2018 - nov 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 186 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.529 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 2.175 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 109 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Ford Transit Connect 1.5 EcoBlue van bouwjaar 2019, EURO 6 ! MILIEZONE PROOF !
Onder andere voorzien van Airco, Cruise Control en Start/Stop Systeem.
Daarnaast is deze Connect voorzien van een onderhoudshistorie en een APK Keuring tot en met 12-01-2025
PROFITEER NU NOG VAN DE LAGE PRIJZEN VOOR DE AANKOOP VAN UW BEDRIJFSWAGEN, PER 1-01-2025 WORDT ER BPM GEHEVEN OVER DE AANSCHAFPRIJS VAN EEN NIEUWE BEDRIJFSWAGEN, HIERDOOR ZAL DE PRIJS VAN EEN BEDRIJFSWAGEN AANZIENLIJK HOGER ZIJN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Transit Connect | Nieuwe gezichten
De Ford Transit Connect verscheen in 2013. Nu, in 2018, laten diverse nieuwe concurrenten hun gezicht zien. Echter, het is nog te vroeg voor Ford om daarop te reageren met een geheel nieuwe Connect. In plaats daarvan is de Transit Connect vernieuwd met nieuwe motoren, nieuwe techniek en natuurlijk een nieuw gezicht.
De Ford Transit Connect is even functioneel als andere bestelauto's, maar voegt daar het verfijnde weggedrag van een Ford personenauto aan toe. Na de facelift van 2018 ook eenzelfde moderne uitrusting
Plus
- prima weggedrag
- rustige, sterke en relatief zuinige EcoBlue dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- standaard wel airco, geen klimaatcontrole
Conclusie
Kan de Ford Transit Connect de laatste concurrenten aan na de facelift voor modeljaar 2018? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van het doel waarvoor deze middelgrote bestelwagen wordt ingezet. Wanneer puur rationeel wordt kozen, is de nieuwe motor van waarde omdat daarmee een lagere kilometerprijs kan worden gerealiseerd. De Connect is daarmee concurrerend, maar laat niet de beste waarden in zijn klasse noteren.
Wie kiest met het gevoel, zal de vernieuwde Connect ervaren als een grote verbetering. Het comfort en de veiligheid zijn toegenomen en daarmee staat de Ford nu vrijwel op hetzelfde niveau als de nieuwste modellen van andere merken. Het verschil zit uiteindelijk slechts in details. De rijeigenschappen blijven het sterkste punt van de Transit Connect. Het weggedrag was al goed en dankzij de nieuwe dieselmotor zijn de rijeigenschappen als geheel nu nog beter.