Bouwjaar | 16-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 182.878 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VB-718-T |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 7.250,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 182.878 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VB-718-T |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudenheuvel 5 |
Postcode | 5234 GA |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummaaspoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 5531 x 2059 x 2490 cm
Wielbasis: 3.300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.921 kg
Laadvermogen: 979 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 2.650 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Inhoud laadruimte: 9.300/9.300 l
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/65R15
Hier daar gebruikt sporen
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Maaspoort is een Jong en Dynamisch Bedrijf. Wij Houden ons bezig met IN & VERKOOP van gebruikte occasions.
Inruil en export is bij ons ook mogelijk.
Overschrijven / Op naam Zetten doen wij bij ons op de zaak 24/7.
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Autocentrum Maapoort is aangesloten bij de VWE, RDW en de Nationale Autopas (NAP)
Kom Vrijblijvend een Kijkje Nemen.
+/- 50 Auto's Op Voorraad.
koffie staat altijd klaar.
BEL VOORDAT U VERTREKT
0655124470
OPENIGSTIJDEN:
MA 10.00 uur tot 18:00 uur.
DI 09.00 uur tot 18:00 uur.
WO 09.00 uur tot 18:00 uur.
DO 09.00 uur tot 18:00 uur.
VR 09.00 uur tot 18:00 uur.
ZA 10.00 uur tot 16:00 uur.
ZO 13:00 uur tot 15:00 uur op Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!