Bouwjaar | 27-10-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.200 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 5-KSF-63 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.200 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 5-KSF-63 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Jakab Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Udenseweg 14A |
Postcode | 5405 PD |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53447931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryjakabautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R16
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 168 x 133 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 249 kg
GVW: 1.285 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Deze Ford Streetka komt uit 2004, werd geleverd van 07-04-2004 tot 31-12-2006 en kostte toen € 19,995.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1597 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 173 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12.1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.90 liter per 100 km en hij weegt 1036 kg. De wegenbelasting bedraagt € 113.- per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford StreetKa | Ka-meleon
De Ford Ka wordt al sinds de introductie in 1996 in allerlei speciale uitvoeringen geleverd. Regelmatig zoekt de importeur samenwerking met een kunstenaar om de Ka een speciale aankleding te geven. Nu komt Ford's kleinste in twee compleet nieuwe verschijningen op de markt. De eerste daarvan is de extra sportieve SportKa, met aangepast onderstel en sterkere motor. De andere nieuwkomer is de lang verwachte Ka-briolet: de StreetKa.
De Ford Ka is er nu ook als cabrio: de StreetKa. Als cabriolet biedt de Ka nog meer rijplezier terwijl de charme van het origineel is gebleven. Wel kostbaar.
Plus
- Uitstekende wegligging / veel rijplezier
- Ook comfortabel met open kap
- Forse bagageruimte
Min
- Matige afwerking
- Kostbaar
- Weinig hoofdruimte
Conclusie
De Ford Ka kent inmiddels vele verschijningsvormen, waarvan de StreetKa zonder meer de fijnste is. Omdat Ford Nederland er voor heeft gekozen alleen de snelste en meest luxueuze StreetKa naar Nederland te halen, hangt aan de auto een exclusief -maar niet onterecht- prijskaartje. Desgevraagd laat de importeur weten in een later stadium ook een eenvoudiger uitvoering van de StreetKa aan te kunnen bieden.
Ongeacht de verschijning, biedt Ford met de StreetKa een aantrekkelijke en unieke auto. De Ford StreetKa is veel meer dan zomaar een tot cabriolet getransformeerde familieauto. De StreetKa begon met een goed origineel en voegde daar ook nog eens een sterke motor, prettige besturing en vooral een sublieme wegligging aan toe. Daarom is het rijplezier (maar niet de beleving) vergelijkbaar met die van een roadster, terwijl een groot deel van de charme van de Ka behouden is gebleven.