Ford S-MAX 2.0 EcoBoost S Edition 7p. MOTORSCHADE Pano, Navi, Climate Control

€ 5.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.067 km
Deuren 5
Kenteken 00-RPB-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Ford S-MAX 2.0 EcoBoost S Edition 7p. MOTORSCHADE Pano, Navi, Climate Control


€ 5.750,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.067 km
Deuren 5
Kenteken 00-RPB-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ultimate Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Bosschen 16
Postcode 5151 RT
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24129696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ultimateautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.576 kg
Laadvermogen: 829 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

MOTORSCHADE AUTO IS NIET RIJDBAAR !!!!!!!!!!
START NIET, GEEN DIAGNOSE GESTELD!!!!!!!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn van maandag tot en met zaterdag op afspraak geopend! tenaamstellen is daarbij mogelijk bij ons op kantoor. Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur.

Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.

U kunt de foto's sturen naar: 06-24129696

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie