Bouwjaar | 22-09-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.001 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GZ-578-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.001 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GZ-578-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum de Langstraat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tolweg 8 |
Postcode | 5171 PV |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48250299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumdelangstraat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Origineel Nederlandse S-Max 7 persoons. Voorzien van een trekhaak, camera, xenon, PDC voor en achter, panorama dak en nog veel meer. Aantoonbaar volledig dealer onderhouden!
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum de Langstraat is al ruim 20 jaar gespecialiseerd in de in- en verkoop van scherp geprijsde, betrouwbare (jong) gebruikte dealer occasions, en heeft zeer veel ervaring binnen de autobranche.
Ons snel wisselende aanbod is zeer gevarieerd en biedt een ruime keuze aan dealer occasions.
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Bij Autocentrum de Langstraat worden alle auto's bij binnenkomst standaard volledig gepoetst zowel van binnen als van buiten. Tevens wordt de auto bij binnenkomst gecontroleerd en eventuele technische problemen worden voor verkoop gerepareerd. Vloeistoffen en bandenspanning worden op voorhand gecontroleerd zodat de auto bij verkoop direct mee kan worden genomen. Al onze auto's zijn voorzien van een APK-Keuring, of worden bij aflevering met een nieuwe keuring geleverd. Omdat wij van mening zijn dat dit vanzelfsprekend is, rekenen wij hiervoor géén afleverkosten,
u weet dus direct waar u aan toe bent.
In overleg kunt u ervoor kiezen de auto met een onderhoudsbeurt en aanvullende garantie aan te schaffen. Op alle auto's (vanaf €4500 tot 200.000km en tot max 12 jaar oud) zit standaard 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technisch probleem komen te staan buiten de motor of versnellingsbak dan zal er altijd worden mee gedacht in het vinden van een gepaste oplossing.
Mocht u toch willen kiezen voor meer zekerheid dan kiest u voor het garantie pakket van €595. Dit bestaat uit 6 maanden garantie via autotrust. Dit is mogelijk op auto's tot 12 jaar oud en maximaal 200.000km.
De auto wordt dan geleverd met:
-6 maanden garantie.
-Nieuwe apk.
-Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant.
-Tenaamstelling van het voertuig.
-Minimaal 15 liter brandstof bij aflevering.
Vraag naar de voorwaarden voor meer informatie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.