Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Clima Cruise Trekhaak

€ 8.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-09-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.222 km
Deuren 5
Kenteken 79-XVV-7 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Clima Cruise Trekhaak


€ 8.999,-

Algemeen

Bouwjaar 17-09-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.222 km
Deuren 5
Kenteken 79-XVV-7 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ARR Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogerwerf 12B
Postcode 4704 RV
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51286089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arrautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

// BEL VOOR BESCHIKBAARHEID 06-51286089 //

Mooie Ford S-Max 1.6 EcoBoost... Deze auto is voorzien van: Climate Control, Cruise Control, Navigatie, PDC Voor+Achter, Voorruit verwarming, Trekhaak enz... Onderhoudsboekjes en Nationale Autopas aanwezig. Distributie vervangen bij 149.543m in Maart 2022!!. APK tot April 2025! Nieuwe voorbanden!

Dit betreft een vaste / lage aanschafprijs. Garantie en Diverse aflever pakketten mogelijk tegen meerprijs. Kijk op www.arrautos.nl voor meer informatie. Inruil mogelijk. BEL VOOR EEN BEZICHTIGING ALLEEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK. VIA: 06-51286089. Ook s avonds tot 22:00 uur en op Zondag. Of via WhatsApp.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie