vorige 1 van 2.891 volgende

Ford Ranger 2.0 EcoBlue TD - RAPTOR | DIKSTE UITVOERING | STAAT | ex. BTW

€ 31.950,-

Bouwjaar 09-07-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 159.943 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue TD - RAPTOR | DIKSTE UITVOERING | STAAT | ex. BTW


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 159.943 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Centrum Stiphout B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gerwenseweg 31a
Postcode 5708 EJ
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 536737 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumstiphout.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: mei 2020 - jul 2022

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Wielbasis: 322 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Werkelijk schitterende Ford Ranger Raptor uitgerust met de oersterke en betrouwbare aandrijflijn. Motorisch uitgerust met de zuinige turbodiesel krachtbron met 214 pk en aangedreven met de soepele automaat, inschakelbaar op 2 of 4 wielen. Het trekvermogen van deze Pick-Up bedraagt maar liefst 3500kg. Deze Raptor is zeer rijk uitgerust met nagenoeg alle denkbare luxe en uitgevoerd in een prachtige kleurstelling. In de mica/metallicgrijze laksoort met een antraciet lederen/alcantara interieur..schitterend!
Volledig dealer onderhouden bij Ford waarbij alle onderhoudswerkzaamheden zijn gedocumenteerd en bijgesloten incl. Ford assistence.
Wordt geleverd inclusief: aflevercontrole, tenaamstellen, reconditionering, nieuwe APK (indien nodig) en ruime garantiemogelijkheden.

Deze zéér exclusieve Ford Ranger Raptor bevindt zich in alle opzichten in perfecte en smetteloze staat!

-Prijs op basis van export zonder NL registratie 31.950 ex BTW.
-Prijs op basis van grijs kenteken incl. NL registratie 33.950,- ex BTW
-Prijs op basis van geel kenteken met 5 zitplaatsen incl. NL registratie 35.750,- ex. BTW/ incl.BPM


[Kijk voor ons volledige aanbod van occasions in elke prijsklasse op www.autocentrumstiphout.nl]
_____________________________________________________________________________

&qu ot;Rijden in een Ford betekent toekomstgericht de weg op gaan. Een stapje meer doen, de voorsprong pakken. Go Further, zoals ze zelf zeggen. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, treeplanken en elektrisch bedienbare ramen voor.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. De speciale app verbindt met Connected Services, die de status van vitale functies bijhoudt en waarschuwt als u bijvoorbeeld moet tanken, de bandenspanning moet controleren of olie moet bijvullen. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie