Ford Ranger 2.0 EcoBlue 170PK Aut. 4WD Limited Super Cab

€ 24.950,-

Bouwjaar 27-05-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 165.752 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue 170PK Aut. 4WD Limited Super Cab


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 165.752 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Scheers Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Galenweg 7
Postcode 5431 LG
Plaats Cuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51860860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.scheersbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Cabine: anderhalf

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.146 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 543 x 187 x 184 cm
Wielbasis: 322 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal

Deze Ford Ranger 2.0 EcoBlue 170PK Automaat 4WD Limited Super Cab is voorzien van airco (ECC), navigatiesysteem, cruise control, PDC voor en achter, achteruitrijcamera, aluminium rollcover, RVS rollbar, sidesteps, trekhaak (3500 kg) etc.

= Bedrijfsinformatie =

Alle prijzen zijn exclusief BTW met uitzondering van margeauto's. Garantie, Financial lease en inruil van uw huidige bedrijfswagen behoort tot de mogelijkheden. Voor een afspraak of bezichtiging verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen of de bedrijfswagen van uw keuze nog beschikbaar is.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie