Bouwjaar | 29-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-SHT-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-SHT-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Veghel |
Contactpersoon | Noud Peters |
Adres | Heuvelplein 5 |
Postcode | 5463 XG |
Plaats | Veghel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 317747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelveghel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2014
Modelcode: CD345
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 227 km/u
Maten
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.488 kg
Laadvermogen: 812 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Geen
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Autohandel Veghel B.V. heeft altijd een zeer ruim aanbod aan diverse occasions.
Ik werk alleen op afspraak, dus altijd even bellen van te voren voordat u gaat rijden en voor een gesloten poort staat ?. De prijzen van de auto's die ik aanbied zijn uiterst scherpe meeneemprijzen, dit omdat ik zelf geen eigen werkplaats heb en ze niet technisch nagekeken zijn. Het is dus zo meenemen zonder garantie en klaarmaken in welke vorm dan ook. Betaling is contant tot maximaal € 9750,- (biljetten niet groter dan €200,- en €500,-) of eventueel via een tikkie per bank (denk daarbij wel aan de 4 uur die een bank tegenwoordig hanteert voor de verwerking tot pinnen/opnemen/overmaken boven een bepaald bedrag).
Het inruilen van uw huidig voertuig tegen handelsprijs behoort ook tot de mogelijkheden. Voor een indicatie van de handelsprijs kunt u foto's en informatie sturen per Whatsapp naar +31683054171 Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autohandelveghel.nl
Om eventuele teleurstellingen te voorkomen, adviseer ik u voorafgaand aan uw bezoek contact met mij op te nemen zodat ik de beschikbaarheid van de betreffende auto kan garanderen.
Neem een kijkje in mijn aanbod of kom langs (alleen op afspraak omdat ik ook veel onderweg ben)
Graag tot ziens bij
Autohandel Veghel
Heuvelplein 5 in Veghel
Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.