Bouwjaar | 10-08-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.276 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-TF-TG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.276 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-TF-TG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CTR B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisbroeksestraat 21A |
Postcode | 5281 RV |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85692423 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 153 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.056 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nieuwe apk tot en met: 28-04-2025.
Auto rijdt en schakelt goed.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Proefrit op afspraak.
OP ZONDAG ZIJN WIJ GESLOTEN!
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fusion | Frisse wind
Autofabrikanten zijn steeds op zoek naar nieuwe ideeën om auto's beter aan te passen aan de wensen van de klant. Ford wil met de "Fusion" een combinatie aanbieden die tot nu toe onbekend is. De Fusion is, zoals het woord al zegt, een fusie van een middenklasse auto, een terreinauto en een ruimteauto. Het resultaat is een opvallende verschijning die al sinds de introductie veel stof doet opwaaien.
Zoals de naam al suggereert is de Ford Fusion een fusie van vele soorten auto's. Het eindresultaat is een ruime, originele auto die wel voordelen biedt boven een doorsnee auto, maar geen nadelen.
Plus
- origineel concept
- goed toegankelijke bagageruimte
- veel ruimte voorin
Min
- geen plaats voor linkervoet
- fors brandstofverbruik
- geen vlakke laadruimte
Conclusie
Wat is de Ford Fusion voor type auto? Ford heeft zelf de term U.A.V. (Urban Activity Vehicle) in het leven geroepen en zit daarmee een heel eind in de goede richting. De Fusion is geen terreinauto omdat de vierwielaandrijving en grote bodemvrijheid daarvan missen. Maar de Fusion oogt wel stoer. De Fusion is ook geen ruimteauto, omdat de auto niet bol staat van uitgekiende opbergmogelijkheden. Maar de Fusion is toch bovengemiddeld ruim.
Om de Fusion een gewone hatchback te noemen, doet deze nieuwkomer echter ook geen recht aan. Het is precies de fusie van de drie die de Fusion maakt: een stoer uiterlijk, veel praktische gebruiksmogelijkheden en prima rijeigenschappen. Wie voor die combinatie valt, heeft aan de Fusion een verfrissende nieuwkomer.