Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.328 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-KXK-67 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.328 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-KXK-67 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.388 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Kreij Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop Marco |
Adres | Rijksweg 20A |
Postcode | 5374 RA |
Plaats | Schaijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 461369 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 10188522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vankreijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.001 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Deze keurige auto krijgt bij verkoop een grote onderhoudsbeurt en zo nodig een nieuwe apk-keuring, Garantie is bij de prijs inbegrepen.
Met een auto als deze Ford Fiesta komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zij gespecialiseerd in dealeroccasions die stuk voor stuk, zowel optisch en technisch in orde zijn. Complete occasions met onderhoudsboekjes en Nationale Autopas. Onderhoud en reparatie in eigen werkplaats. Goede TECHNISCHE aflevering en garantiemogelijkheden , kom vrijblijvend naar RIJKSWEG 20A 5374RB SCHAIJK 0486-461369. Op Maandag Gesloten!! Om TELEURSTELLINGEN TE VOORKOMEN BEL ONS OP DE DAG DAT U NAAR EEN OCCASSION KOMT KIJKEN OF DEZE NOG BESCHIKBAAR IS !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.