Bouwjaar | 01-10-1999 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.369 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 45-DN-JX Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-1999 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.369 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 45-DN-JX Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Loyal Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 7a |
Postcode | 5281 RW |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40683135 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 16,4 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 951 kg
Afmetingen (LxBxH): 3828 x 1634 x 1409 cm
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieur: green, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Leuke Ford Fiësta, die zeer goed rijdt en schakelt
Heeft nog een tijdje APK
Wordt geleverd met 1 sleutel
Is voor zien van Nationale Auto Pas (NAP), de kilometerstand is origineel en aantoonbaar
Verschillende opties zoals: Schuifdak, Stuurbekrachtiging , Radio, en nog veel meer opties
Loyal Cars
Bij interesse verwelkomen wij u van harte om de auto op uw gemak te komen bezichtigen en proefrijden onder het genot van een kop koffie
Let op!! Alleen op afspraak geopend, graag van te voren telefonisch contact opnemen zodat er iemand aanwezig is om u te helpen
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening
Met vragen over inruil van uw auto, of vragen over de auto kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via:
Tel : +31 (06) 40683135
E-mail : Info@loyalcars.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Vanwege onze snel wisselende voorraad adviseren wij u om vooraf telefonisch contact met ons op te nemen of de desbetreffende auto op voorraad is.
Website
www.loyalcars.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.