Bouwjaar | 27-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BPO VAN DEN HEUVEL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 1 |
Postcode | 5482 VW |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5492106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bpoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 168 km/u
Ledig gewicht: 954 kg
Wielbasis: 248 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Merk: Ford
Type: Fiesta 1.25 5-Deurs 60KW
Bj: 2009
kmstand: 145.250
APK: Nieuw bij aflevering
Leuke en sportieve Ford Fiesta met de bekende en betrouwbare 1.25 motor.
Betreft hier de 60kw oftewel 82PK versie. Pittig, maar toch zuinig in gebruik.
Sportieve versie met deels blauw interieur, en motief op voorstoelen en achterbank.
Uitgevoerd als 5 deurs versie, lekker praktisch en voldoende ruimte.
Voorzien van Airco, elektrisch pakket, en af fabriek radio/cd systeem met AUX aansluiting.
Kortom, no nonsense, leuke en sportieve Fiesta die tegen zeer lage lasten en kosten te berijden is.
Auto is compleet met originele boekjes en documenten, 1 originele Ford klapsleutel met CV op afstand is aanwezig.
Auto wordt zonder meerprijs afgeleverd met onderhoudsbeurt en nieuwe APK.
Distributieriem en waterpomp zijn vervangen bij 85.000 km in 2019.
Inruil is uiteraard mogelijk
Alle verdere vragen welkom, email wordt altijd binnen 24 uur beantwoord.
Wij zijn autoliefhebbers, geen prijsvechters.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn autoliefhebbers, geen prijsvechters.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.