Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Trend

€ 6.450,-

Bouwjaar 28-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.866 km
Deuren 5
Kenteken NL-136-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Trend


€ 6.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.866 km
Deuren 5
Kenteken NL-136-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DDM Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Kerkstraat 8
Postcode 4921 XE
Plaats Made
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ddmexport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - jan 2018
Modelcode: B515

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 177 x 164 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 1.730 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**

BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie