Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-689-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 13.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-689-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van de Goor Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 16 |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54901991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandegoor.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 177 x 165 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 1.730 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1 (€ 195): Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: APK min 6 maanden geldig, Auto op naam zetten, Brandstof 1/4 tank, NAP Tellerrapport, Vrijwaren inruilauto
- Afleverpakket 2 (€ 595): Afleverpakket 2
Dit afleverpakket bevat: 1/2 tank brandstof, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak, Auto op naam zetten, NAP/Tellerrapport, Nieuwe APK, Onderhoud volgens schema, Poetsbeurt, Vrijwaren inruilauto
- Afleverpakket 3 (€ 995): Afleverpakket 3
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); 6 maanden BOVAG garantie, Airco getest en werkend afgeleverd, Auto op naam zetten, NAP/Tellerrapport, Nieuwe APK, Onderhoud volgens schema, Poetsbeurt, Reconditioneren in-en exterieur, Volle tank brandstof, Vrijwaren inruilauto
AANGEBODEN FORD ECOSPORT VAN BOUWJAAR 2017, ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO
42000 KM, BOEKJES EN NATIONALE AUTOPAS AANWEZIG
APK KEURING TOT MAART 2025
OPTIES OP DE AUTO ZIJN O.A. CLIMATE CONTROLE, CRUISE CONTROLE, PARKEER-SENSOREN, CD-SPELER, ELEC. RAMEN EN -SPIEGELS
DEZE AUTO VERKEERT VAN ZOWEL BINNEN ALS BUITEN IN EEN KEURIG NETTE STAAT
SCHERPE INTERNETPRIJS !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!