Bouwjaar | 16-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.507 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-564-FF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.507 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-564-FF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Woensel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Greefstraat 9B |
Postcode | 5622 GJ |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14482271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumwoensel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4096 x 1765 x 1653 cm
Wielbasis: 2.519 cm
Inhoud laadruimte: 356/1.238 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Max. dakbelasting: 20 kg
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Overige informatie
Bandenmaat: 205/60R16
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Woensel is een autobedrijf waar u terecht kunt voor al uw mobiliteits vraagstukken. Verkoop/inkoop, Onderhoud, banden, aircoservice, aankoopbegeleiding, financieren, verzekeren en wagenparkbeheer. Wij communiceren in alle opzichten volstrekt eerlijk en helder.
Alle auto's hebben uiteraard kloppende kilometerstanden en bouwjaren tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Hoewel wij denken alles juist te vermelden maken we uiteraard een voorbehoud voor typ en specificatie fouten.
Graag leveren wij uw auto helemaal naar wens aan u af. Mist u iets? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Alle auto,s vanaf 3500 euro aankoopwaarde, worden allen afgeleverd met een op dat moment en of op korte termijn benodigde onderhoudsbeurt zonder extra kosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!