Ford Ecosport 1.0 EcoBoost ST-Line SCHUIFDAK | NAVI | TREKHAAK | BANG & OLUFSE

€ 17.250,- incl. BTW

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.860 km
Deuren 5
Kenteken XL-743-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost ST-Line SCHUIFDAK | NAVI | TREKHAAK | BANG & OLUFSE


€ 17.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.860 km
Deuren 5
Kenteken XL-743-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RG Ulvenhout BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaamsebaan 8
Postcode 4851 SN
Plaats Ulvenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5612307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rggroep.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

RG Ulvenhout besteedt veel aandacht aan een juiste aflevering van de door u aangeschafte occasion. De vermelde verkoopprijs is een all-in prijs; dit omvat standaard 12 maanden BOVAG-garantie, 12 maanden mobiliteitsgarantie, poetsbeurt, onderhoudsbeurt, een Algemene Periodieke Keuring (APK) die geldig is en de Nationale AutoPas. Om u nog meer zekerheid te geven, is het ook mogelijk om nog eens 12 maanden extra garantie bij te kopen! U heeft dan maar liefst 24 maanden garantie. Deze garantie kan alleen bijgekocht worden op jong gebruikte occasions van maximaal 5 jaar oud en met een kilometerstand tot 100.000. INRUIL IS ALTIJD MOGELIJK ! De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie