Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GV-928-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 101 kW (138 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.498 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GV-928-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 101 kW (138 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hago Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slimstraat 27 |
Postcode | 5071 EG |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14827089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | Www.hagoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 101 kW (137 PK)
Vermogen elektromotor(en): 88 kW (120 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 44 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 164 km/u
Accu: 8 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW, compleet vol in 3 uur
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.250 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 46 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,272727272727 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
Garantie en/of financiering zijn mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.
Wij kunnen de auto op locatie tenaamstellen.
7 dagen geopend op afspraak - Graag vooraf bellen voor een bezichtiging / proefrit.
Wij zijn open tijdens de avonduren, evenals op zon- en feestdagen, op afspraak.
We hebben onze advertenties zorgvuldig samengesteld. Desondanks kunnen fouten in accessoires, opties, druk- en zetfouten voorkomen. Aan dergelijke fouten kunnen geen rechten worden ontleend.
Ons team staat voor u klaar. Voor vragen of het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen via telefoon, email of stuur een bericht via Marktplaats: 06 - 14827089 / info@hagoautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.