Bouwjaar | 14-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.595 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PD-791-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 4.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.595 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PD-791-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Oss |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselstraat 21a |
Postcode | 5347 KG |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41750106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeloss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2010 - aug 2015
Modelcode: C344
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.915 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Rijdt en schakelt uitstekend. Altijd vanaf 2017 Ford Dealer onderhouden met onderhoud historie. 2 sleutels aanwezig en NAP aantoonbaar. 144.xxx km distributie riem vervangen . EURO 5
= Bedrijfsinformatie =
Autohandel Oss is een jong en fris bedrijf dat gevestigd zit aan de Ijsselstraat 21A in Oss. Ons
bedrijf is een RDW erkende autohandel, inkoop en verkoop van gebruikte auto's.
Omdat wij veel onderweg zijn om voor u de juiste occasion te vinden zijn wij alleen op afspraak
geopend.
Voor het bekijken van een occasion kunt u bij ons, terecht op afspraak:
Maandag en dinsdag : 09:30 - 16:00 uur
Woensdag , donderdag en vrijdag: 09:30 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:30 - 16:00 uur
Zondag alleen op afspraak
Bel/Whatsapp - 06 41750106
www.autohandeloss.nl
www.facebook.com/autohandeloss
Instagram: autohandeloss
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.