Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.969 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-613-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | - |
€ 10.249,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.969 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XS-613-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LVG Handelsonderneming |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brieltjenspolder 14D |
Postcode | 4921 PJ |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34000206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lvgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.285 kg
GVW: 1.285 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Ford C-Max 1.6 EcoBoost CLIMAT BJ 10-2015 APK 3-2025
stuurbekrachtiging 4*elektrische ramen/spiegels airbags
abs asr start/stop gesch. climat/cruise control armsteun
sportvelgen xenon verlichting parkeerhulp bekerhouders
parkeersensor dimmende binnenspiegel leder stuur
radio/aux/usb/ cd/ navi/ phone stoelverwarming kopl.sproeiers
centrale vergrendeling/2*sleutel voorruitverwarming
hoogte stuur/stoel verstelbaar.
ZEER MOOIE AUTO +BOEKJES AANWEZIG !!
06-34000206
BEZOEKEN ALLEEN OP AFSPRAAK !!
LVGAUTOS
BRIELTJENSPOLDER 14D
MADE
TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD!!
ALLE AUTOS VOORZIEN VAN Nationale Autopas(NAP)
Onze autos worden zo voordelig mogelijk aangeboden,
deze prijzen zijn gebaseerd op / zo meenemen GEEN GARANTIE !!
= Bedrijfsinformatie =
BEZOEKEN ALLEEN OP AFSPRAAK !!
LVGAUTOS
BRIELTJENSPOLDER 14D
MADE
TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD!!
ALLE AUTOS VOORZIEN VAN Nationale Autopas(NAP)
Onze autos worden zo voordelig mogelijk aangeboden,
deze prijzen zijn gebaseerd op / zo meenemen !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.