Bouwjaar | 30-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.157 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-628-DZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.157 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-628-DZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rinie Deijkers v.o.f. |
Contactpersoon | Rinie Deijkers / Peter Deijkers |
Adres | Hulsdonksestraat 154 |
Postcode | 4708 AD |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 555553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riniedeijkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Meeneemprijs, incl geldige apk
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.
Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Fiat Punto Evo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Fiat Punto Evo Brake Assist als remondersteuning.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze prijzen zijn inclusief afleveringskosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.