Bouwjaar | 29-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.753 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-JXV-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
€ 2.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.753 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-JXV-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Focus |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekhovenseweg 130I |
Postcode | 5021 LJ |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38266555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2019
Referentienummer: Op verschillende plekken lak problemen
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte: 403 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Het komt wel eens voor dat we overdag slecht bereikbaar zijn door omstandigheden, graag een bericht sturen via WhatsApp, sms of via Marktplaats.
Wie zijn wij:
Wij zijn een onderneming die al jaren zijn klanten met goede kwaliteit en scherpe prijzen occasions verkoopt. Daarnaast kunnen wij ook, via onze partners, helpen met onderhoud, APK en schade reparaties.
Inruilen/Verkopen:
Wilt u uw auto inruilen of uw auto verkopen? Dat is geen enkel probleem. We zullen u een zo scherp mogelijke prijs aanbieden.
Openingstijden:
Wij zijn uitsluitend beschikbaar op afspraak omdat wij heel vaak onderweg zijn.
Tenaamstelling:
In de buurt zijn verschillende mogelijkheden om de auto op naam te zetten.
Deze advertentie is met veel zorg samengesteld. Helaas zou het toch kunnen voorkomen dat er afwijkingen zitten in de hierboven aangegeven tekst en de werkelijke specificaties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.