Bouwjaar | 25-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.418 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-HZ-ZR Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.418 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-HZ-ZR Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Keulen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eindhovenseweg 67 |
Postcode | 5524 AP |
Plaats | Steensel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54614671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansvankeulen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal
Bel 06-54614671 voor een afspraak! ook s,avonds bezoek adres Eindhovenseweg 67 Steensel div. auto,s v.a.500,- met nw apk niet mailen maar gewoon bellen !!!
= Bedrijfsinformatie =
Bel 06-54614671 voor een afspraak!
ook s' avonds bezoek adres Eindhovenseweg 67 , 5524AP Steensel
Div. auto's v.a. 750,- met nieuwe apk niet mailen maar gewoon bellen !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.