Bouwjaar | 31-05-2000 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-FR-JG Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2000 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-FR-JG Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firma van Soest |
Contactpersoon | Eric |
Adres | Roosendaalsebaan 46 |
Postcode | 4744 SM |
Plaats | Bosschenhoofd |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 341400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonvansoest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Fiat Punto 1.2 ELX
- Kenteken: 97-FR-JG
- Merk: Fiat
- Model: Punto
- Tellerstand: 187859 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: oranje
- Motorinhoud: 1242 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 188A4000
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 850 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 384 cm
- Hoogte: 1480 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Exterieur
- Achterruitwisser en sproeier
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
- Warmtewerend glas
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank neerklapbaar
- Hoofdsteunen voor
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
Overige
- Airbags
- Alarm
- Alarm klasse 1
- Bestuurdersairbag
- Centr
- Centr. deurvergrendeling en elektr. ramen voor
- Elek. bedienbare ramen
- Passagiersairbag
- Startonderbreker
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 155 km/u
Wielbasis: 246 cm
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 57 - 64 per kwartaal
= Aanvullende opties en accessoires =
- achterbank in delen neerklapbaar
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- centr. deurvergrendeling en elektr. ramen voor
- hoofdsteunen voor
- passagiersairbag
Firma van Soest
Roosendaalsebaan 46
4744 SM Bosschenhoofd
31165341400
verkoop@tonvansoest.nl
www.tonvansoest.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.