Bouwjaar | 31-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.555 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-XGH-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.555 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-XGH-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CGL-Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Notelstraat 11 |
Postcode | 5085 ET |
Plaats | Esbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18011929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgl-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 158 x 154 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.305 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij CGL-Cars!
Wij zijn zes dagen per week geopend en 's avonds op afspraak. Gelieve vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is.
U bent van harte welkom voor een duurzaam kopje koffie en een vrijblijvende proefrit!
Onze occasions ondergaan uitgebreide technische controles bij onze partnergarage voordat ze worden verkocht. Bij aflevering zorgen we voor een grondige reiniging en een fris interieur in elke auto. Bovendien bieden we inruilmogelijkheden voor uw huidige voertuig.
Hoewel we ons best doen om nauwkeurige en actuele informatie te verstrekken, kunnen fouten niet worden uitgesloten. We adviseren u daarom om bij aankoop relevante zaken te controleren die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Houd er rekening mee dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de informatie op deze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.