Fiat Panda 1.1 Apk t/m 27-03-25

€ 1.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-01-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.260 km
Deuren 5
Kenteken 94-HNR-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.108 cc
Vermogen 40 kW (54 pk)

Fiat Panda 1.1 Apk t/m 27-03-25


€ 1.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.260 km
Deuren 5
Kenteken 94-HNR-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.108 cc
Vermogen 40 kW (54 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ketelaars Auto's
Contactpersoon Joop Ketelaars
Adres Rembrandtlaan 17
Postcode 5462 CJ
Plaats Veghel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20855888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ketelaarsauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 158 x 154 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

prijs: € 1.750,-

Deze Fiat Panda komt uit 2009, werd geleverd van 15-12-2005 tot 28-02-2010 en kostte toen € 8.539,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 40 kW (54 PK) en een cilinderinhoud van 1108 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 150 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 815 kg. De APK is geldig tot 02-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie