Bouwjaar | 29-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.350 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JF-779-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.350 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JF-779-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoroel's |
Contactpersoon | Roel van de Leest |
Adres | De Morgenstond 45 |
Postcode | 5473 HE |
Plaats | Heeswijk-Dinther |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55581600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Standaard (inbegrepen): 6 Maanden Bovag Garantie + 6 Maanden Wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- BOVAG (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG-Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "BOVAG Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Zeer goed onderhouden Fiat 500 X 1.4 Turbo Multi Air Lounge met 140 PK. Onderhoudsboekje en onderhoudshistorie aanwezig. N.A.P. aanwezig. Origineel NED-500 X. Altijd bij Fiat specialist in onderhoud geweest. Bij 111.562 KM laatste onderhoudsbeurt gehad. Bij 90.728 KM Distributieriem vervangen. Zeer luxe uitvoering met o.a. Navigatie, Climate Control, Cruise Control, Parkeersensoren en nog veel meer. Zowel van binnen als buiten zeer nette 500 X.
Alle technologie in de Fiat 500 X is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De audiobediening op het stuur draagt bij aan een veilige rit. Geen afleiding, geen tasten - de knoppen zitten onder uw vingers. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Deze Fiat is voorzien van cruise
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500X | La Dolce Vita
Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?
De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.
Plus
- soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
- fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
- dynamisch en toch comfortabel weggedrag
Min
- hoog verbruik, ondanks hybride techniek
- uitrusting op details verouderd
- forse prijs
Conclusie
De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!
Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.
Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.