Bouwjaar | 12-12-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.906 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | Z-225-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 16.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.906 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | Z-225-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Lammers Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogstraat 30V3 |
Postcode | 5271 SW |
Plaats | Sint Michielsgestel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82148124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blammersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 976 kg
Laadvermogen: 362 kg
GVW: 1.338 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Voel de passie waarmee de Italiaanse ontwerpers deze auto hebben gebouwd. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met het elektrisch bedienbare dak kunt u moeiteloos genieten van elke zonnige dag. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.
Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn navigatiesysteem, DAB ontvangst, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...