Bouwjaar | 29-03-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.959 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | R-396-TD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.959 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | R-396-TD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Mares |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 2 |
Postcode | 6026 CV |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 588030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicemares.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 987 kg
Laadvermogen: 351 kg
GVW: 1.338 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Italiaanse auto's verloochenen hun identiteit niet. Dat geldt ook voor deze Fiat 500 C. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Fiat 500 C komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.
Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Deze auto heeft airconditioning aan boord. U bent in deze Fiat ook voorzien van navigatiesysteem, DAB ontvangst, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
In de Fiat 500 C heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...