Daihatsu Sirion 2 1.0-12V Premium, Elektrische Ramen V+A, Centrale Deurvergrendeling, Prijs Is Rijklaar

€ 2.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.197 km
Deuren 5
Kenteken 20-HFD-3 Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.0-12V Premium, Elektrische Ramen V+A, Centrale Deurvergrendeling, Prijs Is Rijklaar


€ 2.750,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.197 km
Deuren 5
Kenteken 20-HFD-3 Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Oevelen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Reinierstraat 8
Postcode 4651 RZ
Plaats Steenbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53408649 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanoevelenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2006 - jul 2010

Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 361 x 167 x 154 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 865 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.390 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Wij berekenen geen afleveringskosten. Prijs is rijklaar. Voor meer info, ook `s avonds en in het weekend. Neem contact op met Richard 06-53408649 kan ook per sms of Whats App

= Bedrijfsinformatie =

Voor financiering voor particulieren klanten zijn wij aangesloten bij De autofinancier. U kunt deze bereiken onder nummer 088-0501850
Hun website-adres is www.deautofinancier.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie