Bouwjaar | 17-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-593-KT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-593-KT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hopmans B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Langeweg 12A |
Postcode | 4762 RB |
Plaats | Zevenbergen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 328040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hopmans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 152 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW, 63 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 36 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 170 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 15 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,652173913043 kWh/100km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Als nieuw, door ons zelf bij Renault collega geimporteerde Dacia Spring.
- Fabrieks Garantie tot 16-06-2025 beperkt tot 100.000 km
- Onze Prijs is Rijklaar, geen bijkomende kosten!
PRIJS NA SUBSIDIE € 16.950,- (Particulier)
Meer info zie link onder:
https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte
= Bedrijfsinformatie =
BELANGRIJK:
Om teleurstellingen te voorkomen....
Vooraf even bellen 0168-328040 of e-mailen jeroen@hopmans.com.
Met vriendelijke groeten,
Autobedrijf Hopmans B.V.
Zevenbergen
Jeroen Hopmans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- scherpe prijs
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- smal interieur
- matige score EuroNCAP crashveiligheid
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.
Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!