Dacia Spring Comfort Plus PrivateLease.nu Jong gebruikt tot max 15.000 km

€ 12.950,- incl. BTW

Bouwjaar 2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.500 km
Deuren 5
Kenteken PR-IV-AT Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Dacia Spring Comfort Plus PrivateLease.nu Jong gebruikt tot max 15.000 km


€ 12.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.500 km
Deuren 5
Kenteken PR-IV-AT Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Werkbus B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres St. Antoniusstraat 24
Postcode 5144 AD
Plaats Waalwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.werkbus.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Ledig gewicht: 912 kg
Wielbasis: 242 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Allen in de kleur Gris Lightning!. Deze elektrische Dacia Spring automaat is onder andere voorzien van lederen bekleding, navigatie via apple CarPlay en Android auto, achteruitrijcamera, airco etc. Deze Dacia Spring komt ook nog in aanmerking voor eur. 1950 SEPP subisidie.
Hierdoor wordt de maandprijs 199,- op basis van 48 maanden en 5000 kilometer per jaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.

Autotest | Dacia Spring Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • scherpe prijs
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • smal interieur
  • matige score EuroNCAP crashveiligheid

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.

Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!

Deel deze advertentie