Bouwjaar | 07-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.547 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NHB-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.547 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NHB-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Made |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brieltjenspolder 8E |
Postcode | 4921 PJ |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15403099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummade.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 199 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 491 kg
GVW: 1.561 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, metallic lak, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Ook is de Dacia uitgerust met: verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Interesse voor deze Dacia Sandero? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u deze Occasion komen bekijken ? Alleen op afspraak geopend, ook in de avond! Graag even bellen voor bezichtiging 0615403099.
Wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Al onze occasions worden ZONDER EXTRA AFLEVERINGSKOSTEN afgeleverd inclusief geldige apk, nationale auto pas, en RDW tenaamstelling. Indien gewenst hebben wij ook afleverpakketten met afleverbeurt en/of garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.