Bouwjaar | 08-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-LVV-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-LVV-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABV Holland |
Contactpersoon | Bas Vriens |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 5071 NL |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5112263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abvholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 199 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Deze auto komt eind van de week binnen.
Hele nette Sandero met NAP 64000km. Officiële merk Dealer onderhouden
= Bedrijfsinformatie =
Voor onze Marktplaats "bieders" ; het gaat hier niet om een veiling maar om een normale verkoop ! Spaar aub (ons) de moeite om onzinbiedingen te doen, wij kopen al onze auto`s in via officiële dealer kanalen dus ook voor een marktconforme (handels) inkoopprijs.! Helaas kunnen wij geen biedingen accepteren van de helft van de vraagprijs, wij reageren om die reden niet op biedingen via marktplaats. Iemand die serieus is, belt, komt naar ons toe en gaat dan indien mogelijk over de prijs in overleg.
SPAAR DE MOEITE AUB! WIJ STAAN TEN ALLE TIJDEN OPEN VOOR EEN SERIEUS BOD "NAAST" DE AUTO EN NIET ANONIEM VIA DE MAIL!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.