Bouwjaar | 26-05-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-020-RF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 8.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-020-RF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CARRION |
Contactpersoon | Dhr. Hoppenbouwers |
Adres | Houtduifstraat 30 |
Postcode | 4901 BR |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 694191 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51010354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocarrion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Wij adverteren precies zoals ieder mag verwachten met kentekens en kilometerstanden in het dashboard gefotografeerd. Ook onderhoudsboekjes open, duidelijke en het maximaal aantal foto's van de binnen- en buitenkant, zodat u duidelijk kunt zien welke opties de auto heeft en andere spec's die het vernoemen waard zijn. Bekijk onze site voor meerdere foto's, want op bijvoorbeeld Marktplaats kunnen namelijk maar maximaal 24 foto's geplaatst worden, op onze site is er geen maximum.
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen. Indien we het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruilvoorstellen "via mail" of nog beter, via APP 06-510 10 354 dienen zo compleet mogelijk aangeleverd te worden. Hiermee bedoelen wij de inkoop site zo compleet mogelijk in te vullen. Let op! Ook de door u gewenste inruilprijs vermelden, daarna kunnen we uw voorstel pas in behandeling nemen.
Voor de vrijwaring van uw auto hebben wij deel II van het papieren kentekenbewijs nodig. Of van voertuigen die na 2014 tenaamgesteld zijn: de 9-cijferige tenaamstellingcode en het kentekenpasje. Met deze documenten kunnen wij de auto vrijwaren en dus overschrijven.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Werkpaard op budget
Dacia heeft een duidelijk doel: auto's zo voordelig mogelijk aanbieden. Dat is al een hele kunst als het standaard personenauto's betreft. Het aanbieden van een voordelige terreinwagen is een nog veel grotere uitdaging! Toch biedt Dacia met groot succes de Duster aan en die is voor modeljaar 2022 aangepast. Is dit werkpaard nu een nog slimmere keuze geworden?
De Dacia Duster is een functionele terreinwagen waarbij alles is gericht op een lage prijs. Dankzij aanpassingen voor modeljaar 2022 is de Duster rijker uitgerust en voordeliger per kilometer.
Plus
- scherpe prijs
- ruim en praktisch
- ook vaardig in het terrein
Min
- verbruik loopt sterk op in de stad
- ondanks facelift merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
Is de Dacia Duster na de facelift voor modeljaar 2022 een nog scherper aanbod dan voorheen? Ja en nee. De Duster is ontegenzeglijk verbeterd, maar ondertussen is de wereld veranderd. Met de komst van elektrische auto's, en Dacia's eigen Spring in het bijzonder, is het mogelijk om nog veel voordeliger een SUV te rijden dan met de Duster. Bovendien zijn de recent geïntroduceerde Sandero en Jogger merkbaar van een latere generatie en die modellen zijn daarom superieur in weggedrag en bouwkwaliteit.
Dat gezegd hebbende, is de Duster voor modeljaar 2022 wel degelijk verbeterd. De combinatie van een gunstigere stroomlijn, banden met lage rolweerstand, een moderne automaat en een verfijnde motor zorgen voor een lager verbruik en meer comfort. De uitrusting is compleet en alhoewel de Duster eenvoudig is, is de auto nooit armoedig. Sterker nog: juist omdat zaken vaak eenvoudiger zijn dan gebruikelijk, zijn ze ook eenvoudiger te bedienen. En bij een echt werkpaard dat dagelijks aan het werk wordt gezet is dat een belangrijke meerwaarde.